FAQs

Pristatymas

 Visiems užsakymams pristatymas yra nemokamas.  

 Įprastai siuntą pristatome per 1-2 darbo dienas po užsakymo pateikimo. 

Prekių atsiėmimas iš mūsų buveinės nėra galimas, Jūsų
patogumui visus užsakymus nemokamai pristatome į Jūsų nurodytą adresą.    

Mes stengiamės visas siuntas pristatyti per nurodytą
pristatymo temriną. Jei Jūsų siunta vėluoja, pasitikrinkite siuntos numerį www.dpd.lt puslapyje, ir susisiekite su DPD klientų aptarnavimo centru 8 5 210 6750

Jei neturite savo siuntos numerio, susisiekite su mumis el. paštu pagalba@komfortopagalve.lt arba per mūsų Facebook paskyrą paspaudę čia .

Grąžinimas

Mes stengiamės Komforto Pagalvę supakuoti taip, kad ji nebūtų pažeista gabenimo ir prstatymo metu. Jei jūsų pakuotė buvo pažeista, atsiųskite mums nuotrauką el. paštu pagalba@komfortopagalve.lt ir mes pasistengsime kuo greičiau Jums padėti.  

Pagalvę galite grąžinti nenurodant priežasties per 28 dienas nuo pristatymo dienos. Tačiau apie tai privalote mums pranešti, tad prašome prieš grąžinant prekę susisiekti su mumis. Grąžinimo išlaidas padengia klientas. Norėdami grąžinti prekę, parašykite mums el. laišką adresu pagalba@komfortopagalve.lt  

Pinigų grąžinimas gali užtrukti iki 7 dienų, po pristatymo mums. Jei šis terminas jau praėjo, tačiau vis dar negavote grąžinamosios išmokos, rašykite mums el. paštu pagalba@komfortopagalve.lt

Papildomus produktus klientas gali grąžinti ir atgauti už juos sumokėtus pinigus (pinigų grąžinimo garantija) per 14 kalendorinių dienų nuo prekių pristatymo dienos. 

Pinigų grąžinimo garantija klientas gali pasinaudoti, jeigu prekės nebuvo naudojamos, nebuvo išpakuotos ir yra nesugadintos. 

Apie norimą grąžinti prekę, pirkėjas privalo pranešti, todėl prašome prieš grąžinant prekę susisiekti su mumis ir parašyti mums el. laišką adresu: pagalba@komfortopagalve.lt 

Visas prekės grąžinimo išlaidas padengia klientas. Svarbu paminėti, kad kokybiškų KomfortoPagalvės užvalkalų grąžinti negalima.